ბვაშვთა დაცვის დღე:)

1ივნისს სიქამ ჩაატარა კონკურსი იუსტიციის სახლის წინ,  ეხებოდა ბავშვთა უფლებებს. ჩატარდა ფოტო და

პლაკატების კონკურსი “ბავშვი და ჯანსაღი ცხოვრება” ორივე კონკურსში გამოვლინდნენ გამარჯვებულები:ფოტო

კონკურსში გაიმარჯვა მე-10 საჯარო სკოლამ ხოლო პლაკატების კონკურსში გამარჯვეს მე10 და 1 სკოლებმა.

გამარჯვებულ სკოლებს ზრიზებიც გადაეცათ.

მე-10 სკოლის გამარჯვებული პლაკატი

პლაკატების კონკურსში გამარჯვებული  1 და მე-10 სკოლების სამოქალაქო განათლების  მასწავლებლები.

მართლა ძალიან გამიხარდა ეს გამარჯვება:) თან წარმომადგენელი რომ მე ვიყავი თითქოს პასუხისმგებლობაც მქონდა სკოლის წინაშე და სურვილიც ძალიან დიდი მქონდა გამარჯვების:)))) მართლა ძალიან მიყვარს და ვამაყობ ჩემი სკოლით :)))))))))

Leave a Reply

